הזמנת בלונים בכמויות גדולות

בלונים בכמויות גדולות מאפשרים לחגוג ימי הולדת, אירועים פרטיים וגם אירועים עסקיים ומסחריים. עם זאת, קשה לנפח את כל הבלונים בצורה עצמאית ולכן הפתרון הוא להזמין אותם מראש. כך תעשו זאת נכון
בלונים אהובים על כל הגילאים ולעיתים קרובות הם משמשים כפתרון לעיצוב פנים של אולמות וגני אירועים. מעבר לכך, רבים בוחרים להשתמש בבלונים על מנת לחגוג תאריכים מיוחדים כגון ימי הולדת, ימי נישואין, מסיבות רווקים ורווקות, מסיבות גיוס וכן הלאה. בכל אחד מהמקרים האלה, ניסיון לנפח לבד את הבלונים עלול לדרוש מאמץ מיותר ועדיף לתאם משלוח מסודר.
המשלוח מגיע כחלק משירות של הזמנת בלונים בכמויות גדולות. אם מזמינים את המשלוח מספיק מוקדם ובתאריך שמתאים לאירוע, אפשר לשלב את הבלונים כאטרקציה ולהשתמש בהם בתור מזכרת גם אחרי שהחגיגה מסתיימת. מעבר לכך, המון בלונים משמשים לצרכים מגוונים ולכן הזמנה שלהם היא חלק חשוב בהפקת האירוע. 

מה אפשר לעשות עם בלונים בכמויות גדולות?

בלונים בכמויות גדולות משמשים לציון החגיגה והאירוע המיוחד. בעזרת הבלונים אפשר לגוון את השגרה גם אם רגילים לחגוג ימי הולדת גדולים אחת לשנה, או להפתיע בני זוג שלא מודעים למסיבה שנערכת מאחורי הגב שלהם. במקרים כאלה, בלונים בכמויות גדולות בהחלט יספקו את הפתרון המקיף והטוב ביותר.
מלבד קהל יעד של אנשים פרטיים, כדאי להזכיר את השימוש בבלונים במסגרת אירועים מסחריים ועסקיים. כמעט בכל אירוע מסחרי בארץ ובעולם יש כמויות גדולות של בלונים שמשמשים לטובת מיתוג ויחסי ציבור. בהמשך, אותם בלונים מהווים סוג של פרסומת עבור החברה ולעיתים הם מוזמנים בכמויות גדולות כדי ליצור תחושת מוטיבציה אצל העובדים. 

למה צריך לשים לב כאשר מזמינים בלונים בכמויות גדולות?

הבעיה היחידה היא שגם הזמנת בלונים בכמויות גדולות עלולה להיות משימה מורכבת אם לא יודעים לאיזה שיקולים להתייחס. בפועל, יש כמה דברים שצריך לשים לב אליהם על מנת לחסוך זמן וכסף:
א. סוג הבלונים שמגיעים במשלוח – אפשר להזמין סוגים שונים של בלונים בכמויות גדולות או קטנות. אם רוצים להשתמש בהם על מנת לשדרג את האירוע, צריך להחליט מראש איזה בלונים להזמין וכמובן מה תהיה הכמות האידיאלית. כך למשל יש בלונים גדולים שאפשר להזמין בכמות קטנה, או בלונים בצורות מיוחדות אבל בגודל קטן שצריך להזמין במספרים גבוהים יותר.
ב. איכות הבלונים – הכמות לא אמורה לבוא על חשבון האיכות גם כאשר מבצעים הזמנת בלונים בכמויות גדולות. את האיכות של הבלונים מודדים על סמך הניסיון של הספק והמלצות שיש עליו. בגלל שרובנו לא יודעים לזהות איכות של בלון גם במגע מקרוב, המלצות היו ונותרו הדרך הטובה ביותר לנסות להעריך את רמת המקצועיות של הגורמים המעורבים.
ג. מחיר הבלונים – באופן עקרוני, הזמנה של כמויות גדולות אמורה להוריד את המחיר לכל בלון. אם מישהו רוצה להזמין בלונים בכמויות גדולות ולא בטוח מה תהיה מסגרת התקציב המתאימה, אפשר להשוות מחירים באמצעות אתרי האינטרנט ולקבל הצעות מסודרות מהספקים השונים. בהמשך, כדאי גם לשאול מה ההבדל בין המחיר בהזמנת כמויות שונות של אותם בלונים בדיוק.

החשיבות של זמינות גבוהה

הזמנת בלונים בכמויות גדולות צריכה להתבצע מול חברה אמינה שמסוגלת להיות זמינה גם בהתראה קצרה. באירועים כגון ימי הולדת וימי נישואין למשל, כל עיכוב בהזמנה עלול להוריד לטמיון את ההשקעה בהפקה. 
בשורה התחתונה, הזמנת בלונים מתבצעת בכמויות גדולות לצרכים שונים כי היא מוכיחה את עצמה וחוסכת הוצאות ומאמץ.
from medium.com/@bulybaloon5 Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הסכנות של בלון הליום

קישוט חדר באמצעות בלונים

ספק בלונים בכמויות גדולות