קישוט חדר באמצעות בלונים


בלונים לעיצוב כל חלל שתרצו

בלונים יכולים להיתפש אצל חלק מהאנשים ככלי עיצוב למסיבות של ילדים קטנים אך ממש לא כך הדבר. הבלונים יכולים להשרות בכם הרבה יצירתיות כיצד לעצב את האירועים הכי יוקרתיים, אפילו חתונות וימי נישואין. יש בלונים במגוון צורות ובכל מיני צבעים והווריאציות הרבות שניתן ליצור בעזרתם יכולים להיות מרובות ביותר. בלונים ליום הולדת חייבים להילקח בחשבון ולא משנה באיזה גיל חוגגים וקישוט החדר באמצעות הבלונים דורשת מכם מחשבה יסודית ומעמיקה על הדרך הנכונה בה הם השתלבו בתפאורה הכוללת.

קישוט חדר באמצעות בלונים

·        חדר שמקושט בבלונים ללא ספק הוא חדר הרבה יותר מעוצב, מושך וחגיגי מאשר חדר בלי בלונים. בין אם אתם חוגים בבית, בגינה, בגג או באולם אירועים קטן, חשוב לקחת בחשבון בלונים ליום הולדת. כדי לעצב בצורה נכונה קודם כל צריך להחליט על הכמות. להביא אלפי בלונים לא בהכרח יהיה דבר חכם, ודאי לא כשרק אתם מנפחים אותם. אחרי שדאגתם שכמה חברים יגיעו לעזרה או שתדאגו לשכירת מכשיר מתאים לניפוח בלונים במהירות, תבחרו מה תהיה הכמות הנכונה וגם אם קניתם יותר מידי בלונים, אל תנסו לשלב אותם בכוח.

·         אחרי שהבנתם איפה יהיו בלונים ואיפה לא, הגיע הזמן להחליט באיזו צורה תסדרו אותם. בלונים ליום הולדת יכולים להיות בצורת קשת בכניסה או באזור בו אתם רוצים לצלם את הילדים וגם יכולים להיות בתפזורת בתקרה. לשם כך יש צורך בבלוני הליום ולכן חשוב מאוד שיהיה לכם גז הליום כדי למלא אותם מה שאתם יכולים לקחת כמובן מאליו ובסוף תשכחו אותו.

בלונים ליום הולדת
בלונים ליום הולדת

צבעים: האלמנט הכי חשוב בבחירת בלונים

כדי לקשט באמצעות בלונים בצורה נכונה יש צורך להתחשב בצבעים. אם תרכשו בלונים מכל מיני צבעים לאו דווקא שהם יהיו מתאימים. בלונים צריכים להיות מסודרים בצורה חכמה, באופן כזה שהצבעים יצרו הרמוניה ולא ייראו כמו בלגן גדול. יש צורך לבצע התאמה של בלונים ליום הולדת בצורה חכמה לפי צבעים מאותם גוונים כמו למשל סגול עם צהוב או סגול עם אדום, כחול עם לבן וכולה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הסכנות של בלון הליום

כיצד אפשר לשפר מצב רוח