מתנות לאישה לכבוד ט"ו באב


ט"ו באב מתקרב וכדאי מאוד שתחשבו על מתנה טובה ומושקעת לבת הזוג שלכם. חשוב שהמתנה תהיה מושקעת אך לאו דווקא מבחינה כספית, אלא מבחינת המחשבה שתקדישו לבחירת מתנה מקורית שתקלע בול לטעם או לצרכים של החברה או האישה. אלו מתנות יכולות להיות מעולות?

ארוחת ערב רומנטית

ארוחת ערב היא אחת המתנות הכי טובות שיכולות להיות. אם אתם רוצים להפתיע את בת הזוג, אתם צריכים להראות לה עד כמה היא חשובה לכם ועד כמה אתם משקיעים בה מזמנכם. יכול להיות שגם אם תיקחו אותה לארוחת שף במסעדה מצליחה אז היא תשמח והחיוך יהיה ניכר על פניה לכל אורך הערב, אך אם תזמינו אותה לארוחת ערב רומנטית ואחת כזו שתגיע בהפתעה, כאשר אתם רק מספרים לה שאתם רוצים לסעוד איתה בלילה סעודה שגרתית, היא תופתע כשתגלה אור נרות ומשהו שאתם בישלתם.

יום ספא מפנק

מתנה לא חייבת להיות דבר חומרי אלא יכולה להיות חוויה או זיכרון טוב שתשאירו לה. אם מדובר על זיכרון או חוויה שלכם ביחד זה כמובן עדיף, וט"ו באב הוא המועד המושלם ליישום הרעיון הזה. מה אתם יכולים לעשות כדי להשאיר טעם טוב מהיום הזה שייזכר לטובה? אתם יכולים לקחת אותה לספא מפנק או לעשות מסאז' כולל פדיקור ומניקור. תתנו לחברה שלכם להרגיש נסיכה, וגם אם אתם מנסים לתת לה את התחושה הזו בכל ימות השנה, ט"ו באב זה מועד יחיד ומיוחד במינו.

חוויה מיוחדת שהיא עוד לא עשתה

רוצים להעניק מתנה נפלאה ומיוחדת לאישה שלכם? רוצים להראות לה עד כמה היא חשובה לכם? תסדרו לה חוויה מיוחדת שהיא לא עשתה. זו יכולה להיות חוויה מלאת אדרנלין כמו צניחה חופשית שהיא מתנה פופולרית ונהדרת, החוויה יכולה להיות רומנטית כמו שיט משותף לכמה שעות ביאכטה ויכול להיות שגם טיסה בשמי הארץ תהיה רעיון מקורי ומוצלח. כמובן שיש צורך לבחור את החוויה גם לפי התקציב שלכם וההעדפות שלה.

ערכה מושקעת לטיפוח האישה
בלונים לאירועים

אם אתם רוצים להעניק לאישה שלכם מתנה מוצלחת בוודאות, כזו שהיא בטוח תאהב, תקנו לה מוצרים שהיא גם ככה תשתמש בהם ללא דילמה. אחד מהמוצרים שאתם יכולים לרכוש היא כמובן ערכה לטיפוח האישה. ערכה זו תכלול בושם, סרום מיוחד, קרמים, אולי גם כמה לקים בצבעים שונים, כלי איפור וכן הלאה. מתנה זו תוכל להיות מגוונת במיוחד כי יש לא מעט ערכות כאלו במגוון רחב של תקציבים, מה שמאפשר לכם לקנות את מה שמתאים לכם.

קישוטי בלונים בחדר שלה

מי שמחפש לקנות את המתנה המושלמת לחברה שלו לקראת יום האישה, חייב להבין שאופן הענקת המתנה אינה פחות חשובה מאשר המתנה עצמה. אם תקנו את המתנה  הכי מושקעת שיש, זו שלמעשה האישה שלכם צריכה, אף תעניקו לה אותו באופן לא חגיגי, כל ההשקעה תרד לטמיון. רוצים לשמח אותה עם או בלי מתנה? פשוט קשטו לה את החדר. כמו בלונים לאירועים שאותם מוסיפים הרבה חן לכל מקום והופכים את הכל לחגיגי ומושקע, כך עיצוב החדר שלה בבלונים יעשה הרבה שמח.

אין כמו חופשה בחו"ל

אז אחרי שדיברנו על מתנות כמו שילוב של בלונים לאירועים בחדר האישי שלה כדי לשמח אותה ביום החגיגי או עוד בושם וכלי איפור לאוסף, הגיע הזמן לדבר על המתנה הכי טובה שיש: טיול לחו"ל. יש דילים של הרגע האחרון ויש גם חבילות נופש נהדרות של כמה ימים בודדים, אז כדאי לבדוק אם היא פנויה ולקחת אותה לטיול באירופה או בזנזיבר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הסכנות של בלון הליום

ספק בלונים בכמויות גדולות

משלוחי בלונים בהזמנה אישית