כיצד אפשר לשפר מצב רוח

גם לאנשים השמחים ביותר יש מצבי רוח משתנים, כאשר לפעמים אנו בתור חברים טובים לא יודעים מה אפשר לעשות כדי לשפר את המצב. גם כשזה קורה לנו ובעיקר כשאנחנו לבד, אנו יכולים לנסות שיטות שונות ולמצוא את עצמנו נכשלים שוב ושוב. בלונים יכולים לשפר את מצב הרוח של כול אחד במצבים שונים ולכל הפחות שווה לכם לנסות, ויש עוד רעיונות שיכולים להיות שימושיים.

עזבו את השוקולד ואת הגלידה

יש מחקרים רבים שמראים את הקשר המדעי בין מצב הרוח שלנו לבין אביזרים או מאכלים שונים. יש כאלו שיאמרו שכל אוכל יהיה טוב למצב הרוח כאשר מישהו נמצא במצב רוח ירוד, או סתם אם מדובר בשגרה משעממת ומרגישים מעט ריקנות. נכון שגלידה או שוקולד יכולים לסייע למצבים אלו אך הם פותרים בעיה בטווח הקצר ועושים בעיה גדולה יותר בזמן הארוך, כזו שמלווה גם בחרטה גדולה על מה שאכלנו בגלל משבר רגעי.

כיצד אפשר לשפר מצב רוח?

·         ילדים קטנים אוהבים מאוד לשחק עם בלון או שניים וזה בדיוק הסיבה שהם ישמחו לראות אותם. נכון שזה נראה לנו בתור בוגרים מאוד ילדותי ומאוד סתמי לעתים, אך הילדים יתלהבו מהגומי הפשוט הזה שקצת אוויר גורם לו לעוף באוויר או סתם להיות כלי משחק פשוט וקל. בלון בצבע אחד, מהפשוטים ביותר, יכול להיות כלי נהדר להרמת מצב הרוח שלא נדבר על בלון הליום בדמות כלשהי שיכול לשנות את המצב במאה ושמונים מעלות.
בלונים
·         גם אנשים בוגרים יכולים להיות יותר שמחים עם בלונים אך לא תמיד הם יהיו כל כך שימושיים כי זה תלוי מאוד במצב ובאופי של האדם. מה כן יכול לשנות את מצב רוחו? מוזיקה. מאז ומתמיד האדם אהב מוזיקה, יש כאלו שאומרים שעוד מימי האדם הקדמון, הרעש אדוות הגלים היה עושה לו טוב כמו גם רעש האש שיכולה לספק תחושת ביטחון והגנה. אמן אהוב או סתם שירים שמחים יכולים לעשות אחלה עבודה.

·         כדי לשפר את מצב הרוח בסך הכול צריך להעסיק את תשומת הלב לעניין אחר. אין ספק שמפגש חברתי יכול להיות המפתח לשינוי מצב הרוח וגם אחרי שהמפגש יסתיים, מצב הרוח יישאר יותר מרומם ממה שהיה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הסכנות של בלון הליום

ספק בלונים בכמויות גדולות

מתנות לאישה לכבוד ט"ו באב