ספק בלונים בכמויות גדולות

האפשרות לספק כמויות גדולות של בלונים היא לא מובנת מאליה ולכן כל חברה מסוגלת לעמוד בדרישות של הלקוחות. במאמר הבא נסביר כיצד בוחרים ספק כזה, מתי בכלל צריך להשתמש בכמויות גדולות של בלונים ומה הדרך הנכונה לחסוך זמן וכסף
בלונים הם חלק חשוב בהפקת אירועים פרטיים וציבוריים. אם רוצים לשדרג את האירוע ולהכניס את האורחים לאווירה המתאימה, הדרך היחידה לעשות את זה היא להביא בלונים צבעוניים ומיוחדים. מעבר לכך, בלונים מתאימים לכל הגילאים ובניגוד לאטרקציות אחרות אין מישהו שיכול להישאר אדיש אליהם. אם מביאים כמויות מספיק גדולות של בלונים, אפשר גם לחלק אותם לאורחים ולהביא להם מזכרת.
מצד שני, האפשרות לספק כמויות גדולות של בלונים היא ממש לא מובנת מאליה. לא לכל חברה יש את הרקע, הניסיון והכלים המתאימים על מנת להתמודד עם הזמנות גדולות. מעבר לכך, המון חברות משלבות את הבלונים יחד עם אטרקציות נוספות אך הן לא מאפשרות הזמנה שלהם בנפרד. במקרים כאלה, התוצאה היא תשלום כפול ולעיתים גם עיכובים בזמני אספקה. 

כך מתאמים שירות של ספק בלונים

בלונים בכמויות גדולות רלוונטיים בכל סוגי האירועים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא מדובר על פתרון שמיועד לאירועים המוניים בלבד. לפעמים דווקא באירועים קטנים כמו ימי הולדת בבית יש משמעות גדולה יותר לבלונים, מה גם שאפשר להשתמש בהם במסעדות, באולמות ובגני אירועים במסגרת חתונות ובר מצווה או בת מצווה.
במילים אחרות, הדבר העיקרי בעת בחירת ספק בלונים צריך להיות התאמת השירות לציפיות ולצרכים של הלקוחות. אם רוצים ליהנות מאספקה מהירה וזריזה של בלונים בכמויות גדולות, כדאי להשוות בין הספקים לפי הפרמטרים הבאים:
א. ניסיון של ספק בלונים בכמויות גדולות – בעזרת מספר שנות הניסיון של הספק אפשר פחות או יותר לנבא את סיכויי ההצלחה שלו לעמוד בדרישות של הלקוחות. ככל שיש לספק מסוים יותר שנות ניסיון, כך עולה הסיכוי שגם הבלונים שלו איכותיים ושהוא מביא אותם תוך עמידה בלוח זמנים כפי שנקבע מראש.
ב. מחירים נוחים – ספק בלונים בוחרים לפי המחיר. את המחיר אפשר להשוות למה שמקובל בענף באמצעות אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות ופורומים מקצועיים. אם מבצעים השוואת מחירים ולוקחים בחשבון גם את מספר שנות הניסיון ורמת המקצועיות של הספק, ניתן להבטיח כמויות גדולות של בלונים בכל סוגי האירועים.
ג. המלצות מצד בעלי אירועים אחרים – בעלי אירועים פרטיים או עסקיים צריכים להשתמש בניסיון של אנשים אחרים כאשר הם מחפשים אחר ספק בלונים בכמויות גדולות. המלצה היא דרך טובה לדעת האם ספק מסוים עומד בהתחייבויות שלו גם אחרי שהאירוע מסתיים, מה רמת הזמינות שלו לפני שהאירוע מתחיל והאם נעים לעבוד מולו. בגלל שהשלב של איסוף המלצות גם לא מחייב הזמנה של השירות מספק מסוים, לא כדאי לוותר עליו.

כל מה שאפשר לעשות עם בלונים בכמויות גדולות

היתרון ביצירת קשר עם ספק מקצועי הוא שניתן להיעזר בו על מנת לתכנן את האופן שבו כדאי לשלב בלונים באירוע. יש למשל אירועים שבהם מומלץ לשלב את הבלונים כבר בחלל הכניסה, באמצעות שער בלונים מפואר או כחלק מהעיצוב הכללי של השולחנות. לחילופין, באירועים אחרים ובעיקר במקומות סגורים משתמשים בבלונים כדי להפריח אותם לתקרה וכך ליצור אווירה מיוחדת גם עבור מי שנמצא במרכז רחבת הריקודים. 

לסיכום, יש הרבה דברים שאפשר לעשות עם בלונים בכמויות גדולות והתנאי היחיד הוא לבחור בצורה נכונה את הספק שלהם.
from medium.com/@bulybaloon5 Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הסכנות של בלון הליום

מתנות לאישה לכבוד ט"ו באב