משלוחי בלונים בהזמנה אישית

האפשרות להזמין בלונים עד פתח הבית, המשרד או לכל מקום אחר היא פתרון נהדר עבור גברים ונשים שרוצים להפתיע חברים ובני משפחה. אז איך עושים את זה ולמה כדאי לשים לב? הנה כל התשובות
אין מישהו שיכול להישאר אדיש למראה של זר בלונים צבעוני. כבר מגיל צעיר אנחנו לומדים לשחק עם בלונים, מתחברים לאפשרויות הרבות שהם מגלמים בתוכם וגם אוהבים לראות כיצד הם משתלבים באירועים מיוחדים. בהמשך, אנחנו משתמשים בבלונים על מנת לציין ימי הולדת, ימי נישואין וימי חג וגם כתוספת למתנה מקורית עבור חברים ובני משפחה.
כיום אפשר לשדרג עוד יותר את חווית הבלונים באמצעות האפשרות להזמין אותם באופן אישי. כאשר מתאמים משלוחי בלונים בהזמנה אישית, מרוויחים שורה ארוכה של יתרונות ולמעשה מרכזים אותם תחת קורת גג אחת:
א. חיסכון בהוצאות – הזמנה אישית מאפשרת לכל אחד להתאים את הזר לצרכים שלו ולמסגרת התקציב. במקום לשלם על בלונים שאין בהם צורך או לחילופין להתפשר על הזר בגלל היעדר תקציב, כל מה שצריך לעשות הוא לתאם הזמנה אישית. 
ב. אפשרויות משלוח מגוונות – האפשרות של משלוחי בלונים בהזמנה אישית אטרקטיבית גם בגלל האופן שבו מוסרים אותם. מטבע הדברים, במהלך הזמנה אישית אפשר לבחור לאן הבלונים יגיעו ומי יקבל אותם. אם רוצים, ניתן לתאם את ההזמנה האישית של הבלונים עד לבית פרטי, לעסק, למשרד, לבית חולים, לחדר יולדות או לכל מקום אחר. 
ג. ייחודיות ומקוריות – הזמנה אישית הופכת את משלוחי הבלונים למשהו מיוחד ויוצא דופן. במקום להסתפק בזר בלונים סטנדרטי שגם אנשים אחרים מקבלים, אפשר לתאם הזמנה אישית בהתראה קצרה או כמה ימים מראש. במהלך הזמנה אישית של משלוחי בלונים ניתן לשלב בין ייחודיות ומקוריות ולעשות את זה בלי לחרוג מהתקציב.

איך בוחרים משלוחי בלונים?

התנאי לניצול היתרונות השונים של משלוחי בלונים בהזמנה אישית הוא לדעת למי לפנות כדי לתאם אותם. אם רוצים להבטיח שהבלונים יגיעו בזמן ובמצב האידיאלי, צריך ליצור קשר עם חברה מקצועית שמסוגלת לעמוד בהתחייבויות שלה. כמו כן, כדאי לנצל את הימים שלפני המשלוח על מנת להשוות בין מחירי הבלונים והזרים.
את משלוחי הבלונים אפשר לבחור קודם כל על סמך המלצות. בעזרת חוות דעת אובייקטיביות של חברים, קרובים ובני משפחה, קל יותר לדעת איזו חברה היא המקצועית ביותר לבצע את המשלוח ועל מי עדיף לוותר. אם לא מכירים באופן אישי אנשים שהזמינו משלוח של בלונים והיו מרוצים מהתוצאה, אפשר להרחיב את החיפוש בעזרת מידע מפורומים מקצועיים, אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.
מלבד המלצות, כדאי לבחור משלוח של בלונים לפי ניסיון קודם. ככל שלחברה מסוימת יש יותר ניסיון עם משלוחים מן הסוג הזה, כך סביר להניח שהיא למדה כיצד להתמודד עם קשיים בלתי צפויים ולפתור אותם בזמן אמת. 

השוואת מחירים בין בלונים

הזמנה אישית של משלוחי בלונים אמורה כאמור לחסוך זמן וטרחה עבור כל הגורמים המעורבים. בהקשר הזה, מה שכדאי לעשות הוא להשוות בין מחירים של השירות ולבדוק מה הוא כולל. אם משווים מחירים של זרי בלונים, ניתן לתכנן בצורה רוחבית את המתנה ואולי להוסיף כרטיס ברכה, סלסלת שוקולדים וכן הלאה.
לסיכום, משלוחי בלונים בהזמנה אישית מציעים המון יתרונות שאין במתנות אחרות. בגלל שכולם אוהבים לקבל בלונים, אין כמו משלוח כזה על מנת להפתיע חברים ומשפחה. חוץ מזה, הזמנה אישית חוסכת זמן וכסף והיא מתאימה גם לאירועים מיוחדים.
from medium.com/@bulybaloon5 Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הסכנות של בלון הליום

ספק בלונים בכמויות גדולות

מתנות לאישה לכבוד ט"ו באב