ספק בלונים לאירוע ציבורי

אירועים ציבוריים נערכים בדרך כלל בפרופיל גבוה ולכן צריך לחשוב היטב על האופן שבו מפיקים אותם. במאמר הבא נתמקד ביתרונות של שילוב בלונים באירועים מן הסוג הזה ונסביר כיצד בוחרים ספק מקצועי ואמין
אירוע ציבורי מיועד מטבע הדברים לקהל יעד רחב ככל האפשר. בניגוד לאירוע פרטי שאליו מגיעים אורחים ספציפיים ואירוע מסחרי שהמוזמנים שלו נבחרים בקפידה לפי אינטרסים עסקיים, האירוע הציבורי מופק בדרך כלל על ידי העירייה ולכן הוא פונה לכולם. בנוסף, אירועים ציבוריים נערכים בפרופיל גבוה והם דורשים רמה מסוימת של יכולת הפקה. 
במסגרת ההפקה של אירוע ציבורי, מה שכדאי לעשות הוא לתאם משלוח של בלונים מול ספק מקצועי ואמין. במקום לוותר על היתרונות של בלונים באירועים ציבוריים, ניתן להזמין כמויות גדולות שלהם לכל רחבי הארץ ובהתראה קצרה. חוץ מזה, השירות של הזמנת בלונים לאירוע ציבורי מוכיח את עצמו גם מבחינת קהל היעד. 

כך משלוח בלונים משדרג את האירוע הציבורי

ספק מקצועי יכול לשדרג את האירוע הציבורי כי הוא מביא איתו סוגים שונים של בלונים. את הגודל, את הכמות, את הצבע ואת הצורה של הבלונים בוחרים הנציגים של המוסד הציבורי שמפיק את האירוע, אך התפקיד של הספק הוא לייעץ להם. במסגרת שירותי הייעוץ של ספק בלונים מיומן, הוא יכול למשל להתאים את מספר הבלונים לכמות הקהל שעומד להגיע ולהתייחס גם לשיקולים כמו מיקום, תנאי מזג אוויר וההבדלים בין אירוע ציבורי במקום פתוח לבין אירוע במקום סגור ומקורה.
בהמשך, אפשר לתאם מול ספק בלונים שירותים מיוחדים שמתאימים לאופי של האירוע הציבורי. הנה למשל כמה שירותים כאלה שהם חלק בלתי נפרד מארגז הכלים של ספק בלונים:
א. אטרקציות של בלונים לכניסה – מוסדות ציבור רבים ברחבי הארץ בוחרים לייצג את האירוע שלהם באמצעות אטרקציות של בלונים לכניסה. היות ואין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני, בלונים כאלה מבטיחים חוויה בלתי נשכחת עבור כל העוברים והשבים.
ב. חלוקת בלונים לאורחים ולילדים – גברים ונשים בכל הגילאים אוהבים בלונים ועוד יותר אוהבים לקבל אותם בחינם. אם במסגרת אירוע ציבורי יוצרים קשר עם ספק בלונים ומקבלים ממנו מחיר טוב על כמות גדולה, כדאי לנצל את זה על מנת לחלק את הבלונים עבור האורחים והילדים. כך משאירים את המוזמנים מרוצים ועם מזכרת.
ג. מיתוג על גבי בלונים – גם מוסדות ציבוריים צריכים מדי פעם למתג את עצמם. אפשר לראות את זה בצורה הטובה ביותר אצל עיריות מקומיות, אך אותו דבר קורה עם משרדי ממשלה ולעיתים גם עם עמותות ללא כוונת רווח. בכל מקרה, אחת הדרכים הטובות לבצע מיתוג היא להשתמש בשירות של ספק בלונים ולבקש ממנו עיצוב מיוחד עבור חלק מהם.

כמה זמן מראש צריך ליצור קשר עם הספק?

היתרון של יצירת קשר עם ספק בלונים הוא שאפשר לפנות אליו ברגע האחרון. במקום שנציגי המוסד הציבורי יצטרכו לקנות את הבלונים באופן עצמאי ואחר כך לחפש מי שיסכים לנפח אותם, מה שכדאי לעשות הוא לפנות אל ספק אמין ולבקש ממנו הצעת מחיר מסודרת. מבחינת התזמון, האידיאל הוא לפנות אל הספק כ-3-4 שבועות לפני האירוע אך ניתן גם לעשות זאת בהתראה קצרה יותר.

בסופו של דבר, התפקיד של ספק בלונים הוא למלא את הצרכים של הלקוחות ומהבחינה הזו אין הבדל בין אירוע פרטי, מסחרי וציבורי. מצד שני, באירועים ציבוריים יש בכל זאת משמעות לנראות ולמקצועיות של הספק.
from medium.com/@bulybaloon5 Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הסכנות של בלון הליום

קישוט חדר באמצעות בלונים

ספק בלונים בכמויות גדולות